Комунальний заклад

    Бериславський медичний фаховий коледж

    Херсонської обласної ради

         

    Виховний процес

    Ми не можемо зробити дитину

     щасливою, але в наших силах дати

     дітям прагнення до щастя, віру в те,

     що людина може бути щасливою

     Г.С. Сковорода

    Сьогодні в умовах величезних змін у соціальному, економічному та політичному житті України постала проблема радикальної перебудови у сфері виховання, мета якої формувати всебічно й гармонійно розвинену, творчу та активну людину. Завдання коледжу сьогодні – забезпечити всебічний розвиток особистості кожного студента, створивши необхідні для цього умови.

    В Україні історично склалася своя система виховання, яка максимально враховує національні риси і самобутність українського народу. Головною метою національного виховання на сучасному етапі, як зазначено у Концепції національного виховання, є передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності погляду і на цій основі формування особистісних рис громадянина України, які включають в себе національну самосвідомість, розвинену духовність, моральну, художньо-естетичну, правову, трудову, розумову, фізичну, екологічну культуру, розвиток індивідуальних здібностей і таланту.

    Отже, виховна діяльність Бериславського медичного фахового коледжу зорієнтована на забезпечення студента усіма необхідними знаннями, уміннями, навичками суспільного досвіду й поведінки, притаманним молодій людині української держави.

    ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

     Виховна робота в Бериславському медичному фаховому коледжі базується на реалізації Державної національної програми «Освіта. Україна. ХХІ століття» і нормативи документів з питань виховання молоді.

    Метою виховної роботи  коледжу є забезпечення умов для становлення розвитку і саморозвитку особистості студента, майбутнього спеціаліста, який володіє гуманістичним, світоглядним потенціалом, культурою і громадянською відповідальністю, орієнтованими на професійну, інтелектуальну і соціальну творчість.

     Виховним процесом керує заступник директора з виховної роботи спільно з:

    - культорганізатором;

    - керівниками академічних груп;

    - класними керівниками;

    - завідуючими відділеннями.

    Традиційно значна увага приділяється виховній роботі в Бериславському медичному фаховому коледжі. Особливості організації виховної роботи, її форм та методів, підзвітність багатьом інстанціям, пов’язані з тим, що понад 60% студентів коледжу є неповнолітніми. Тому процес виховання упорядкований через координованість дій ланки “керівник академічної групи – студент – батьки”. Саме це дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до студентів. Виховна робота проводиться згідно плану, який розроблений на підставі вимог чинного законодавства та забезпечує реалізацію духовності, захисту моралі та формування здорового способу життя . Систему планування виховної роботи складають: плани роботи кураторів груп, методичного об’єднання кураторів груп, вихователі гуртожитку, зав. відділенням.

    ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

    - Національно-патріотичне

    - Морально-естетичне

    - Правове

    - Трудове

    - Виховання здорового способу життя

    - Фізичне

    - Громадянське

     ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНИХ ЗАВДАНЬ

    - Проведення тижнів національно-патріотичного та місячнику правового виховання, тижня української мови і літератури.

    - Проведення науково-практичних конференцій.

    - Проведення  конкурсів професійної майстерності.

    Хореографічний колектив «Grand»

     Керівник - Біжко Тетяна Вікторівна.

    Виховання художнього смаку, культури, знайомство з хореографічним мистецтвом, розвиток творчих здібностей студентів – головна мета роботи колективу.

    Репертуар колективу різноплановий, він включає в себе українські народні танці, танці різних народів світу, класичний репертуар та сучасну хореографію.

    Насичена концертна діяльність, цікавий навчально-виховний процес, участь у концертних заходах коледжу, міста, району  допомогли створити в ансамблі атмосферу єдності, творчого підйому, єдиної родини.

    Хореографічний  колектив  є постійним учасником заходів коледжу, району, міста: День вчителя, День студента, День медичної сестри, День медичного працівника, Батьківський день, ювілейні концерти до річниць коледжу, новорічні свята, День закоханих, Міжнародний жіночій день, Свято Перемоги, Свято Останнього Дзвоника, Огляд колективів художньої самодіяльності тощо.








     

     

     

     

      Дідик Валентина Вікторівна -

    голова методичного об'єднання, викладач загальноосвітніх  дисциплін, спеціаліст першої  категорії.

     

     Одним із ключових питань діяльності закладу сьогодні є методична робота з кураторами, головне завдання якої полягає в розвитку сучасного педагогічного мислення куратора, підвищенні його мотивації на самоосвіту, формуванні в педагога якостей інноваційної особистості.

    Методичне  об’єднання кураторів академічних груп (МОК) – структурний підрозділ внутрішньоколеджної системи управління виховним процесом та  координує науково – методичну та організаційну роботу кураторів груп та взаємодіє з іншими підрозділами в системі поза- аудиторної  виховної роботи і забезпечує її організацію на рівні студентської  академічної  групи.

    Керівництво методичним об’єднанням кураторів груп здійснює голова методичного об’єднання. До складу МОК входять 25 кураторів академічних груп, досвідчених педагогів та медиків, які у своїй роботі з молоддю пріоритетними якостями вважають національну гідність, громадянську відповідальність, духовність, милосердя, співчуття, любов до обраної професії.

    Ніна Василівна Глинянська

    практичний психолог

     

          Якщо ви хочете розібратися у своїх психологічних проблемах, покращити свій настрій, визначитися нарешті у прийнятті важливого для вас рішення;

         якщо ви зіткнулися з труднощами у навчанні: побоюєтеся відповідати біля дошки, не можете порозумітися з викладачами, адаптуватися у новому колективі та ін.;

         якщо у вас назріває конфліктна ситуація з батьками, важко знайти спільну мову з друзями чи просто необхідно виговоритися – практичний психолог чекає на вас у кабінеті № 202 ( на 2 поверсі коледжу).

     

    Поради психолога з питань адаптації студентів.

         Перші два тижні навчання кожного семестру видаються більшості студентів продовженням канікул. Є лише одна "неприємність" - треба відвідувати заняття в коледжі. Є й позитивна сторона цього. Ви зустрічаєтеся з друзями, дізнаєтеся про нове і цікаве, але ніхто з викладачів, здебільшого, не запитує пройдений матеріал. Читаються лекції. В коледжі це основний вид занять. Тому важливо навчитися тактовно поводити себе і продуктивно працювати на лекційних заняттях. Для цього слід засвоїти такі правила.

    Правило 1. Слухайте і чуйте викладача. Додам: слухайте мовчки. Лекція - це не місце для знайомства та спілкування з однокурсниками, їх проводять задля ознайомлення студентів з осно­вами професії.

    Правило 2.  Якщо Ви не погоджуєтеся з лектором, то зовсім не обов'язково одразу перебивати його. Інакше з перших днів увесь курс зрозуміє, що Ви - абсолютно невихована людина. У Вас виникає непереборне бажання висловитися або поставити запитання - викладач завжди радий Вас вислухати в останні хвилини лекції, після неї або на практичних і семінарських заняттях.                                                 

    Правило 3.  Якщо Вам нудно, все, що відбувається на лекції Вам далеке, то запитайте себе - а чи справжній Ви студент, якщо Вам нецікава лекція фахівця? Для початку спробуйте своїм виглядом виявити інтерес, потім - знайти важливе і цікаве для себе у словах викладача.

    Зацікавлений вигляд студента завжди робить маленьке диво. Викладач змінюється, працює захоплено. І Вам теж стає цікаво.

    Правило 4.  На лекціях слід вести конспект, тобто робити записи. Але не слід прагнути занотовувати все, що говорить викладач. Виділяйте головну думку, основні факти і спробуйте записувати їх своїми словами.

    Правило 5. Конспект лекції студенти пишуть для себе. Тому використовуйте скорочення, позначки, які, можливо, зрозумілі лише Вам. Одразу помітите, що швидкість конспектування на лекції значно зросла.

    Правило 6. Конспект повинен, по-перше, бути кольоровим. Не лінуйтеся і використовуйте при написанні конспекту лекції кольорові пасти для виділення важливих думок, визначень, основних фактів тощо. По-друге, конспект повинен мати широкі поля. Вони потрібні студенту, щоб доповнювати конспект лекції при ПІДГОТОВЦІ до семінарів, занотовувати власні думки з приводу навчального матеріалу та записувати ті запитання, які варто з'ясувати на консультаціях викладача.

    Правило 7.  Обов'язково приходьте на всі лекції до всіх викладачів. По-перше, Ви зрозумієте, які питання навчальної дисципліни і як детально варто вивчати, де їх відшукувати і як тлумачити. По-друге, лише так ви зможете спілкуватися з фахівцем і накопичувати професійний досвід.

    foot1

    foot2

    foot3

    Наша адреса
    74300, м. Берислав, Херсонська область,  вул.1 Травня, 173
    тел./факс:  8 (05546) 7- 48- 80;  7- 57- 06 – приймальна; 7- 54 - 69;  7- 53 - 77 – черговий,
    e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    © 2022 Бериславський медичний коледж